Dapatkan Rasa Terbuka Perancis Dengan Koleksi Ulang Tahun ke-85 Lacoste

Google I/O Keynote (Google I/O '17) (Mungkin 2019).

Anonim

Ahad ini adalah hari terakhir di Roland Garros, aka Terbuka Perancis, dengan Rafael Nadal - telah menang dengan mudah dalam perlawanan semifinalnya menentang Juan Martín Del Potro yang menemui Dominic Thiem di mahkamah tengah. (Ketua: Final wanita antara Simona Halep dan Sloane Stephens, yang turun pada hari Sabtu, boleh menjadi perlawanan yang lebih menarik.)

Rafael Nadal Bercakap Latihan, Menikmati Fit, dan Memenangi Grand Slam Titles

Tanpa sebarang kejutan besar, kami telah memberi lebih perhatian kepada gaya yang telah kita lihat di tanah liat. Di dalam poket utama, Roland Garros tinggal di antara Wimbledon dan Terbuka AS. Ia longgar, tetapi halus. Lively, tetapi tidak aneh. Kebanyakan rasa itu berharga kepada René Lacoste, yang garis eponimnya adalah penaja bersejarah kejohanan itu; stadium itu sebenarnya dibina untuk Lacoste dan rakan sepasukannya. (Kenyataan yang menyenangkan: Selain memenangi 10 kemaraan besar dan mereka bentuk kemeja polo pertama di dunia, René Lacoste juga mencipta mesin bola tenis dan raket keluli pertama.)

Ini Adakah Berapa Pemain Tenis Terbaik Berjalan di Terbuka Amerika Syarikat

Untuk menghormati ulang tahun ke-85, Lacoste mengeluarkan koleksi kapsul 15-piece yang mengeluarkan semula setiap dekad yang terbaik. Potongan bercakap pada masa mereka-90-an 'polo begitu' 90-an. Tetapi mereka juga tiada masa. Sebagai contoh, kita peminat pada tahun 1950-an yang bertarung dengan baju hijau hijau, mengingatkan apa yang ayah dan datuk kita memakai dalam gambar-gambar lama. Dan dengan zaman moden, apa yang mereka ada, yang tidak mahu memeluk sedikit masa lalu, walaupun ia semudah pullover.

menu
menu