Panduan Lelaki yang Dikenal Minim untuk Piala Dunia

8 artis cantik indonesia yang dulu tomboy.. tapi sekarang feminim| siapa saja mereka? (Mungkin 2019).

Anonim

Mari kita anggap seketika bahawa anda tidak menonton bola sepak sejak Piala Dunia FIFA lelaki terakhir, pada 2014. Tiada peluh. Berikut adalah panduan yang cepat dan kotor untuk membantu anda mempercepatkan sebelum kickoff.

ASAS-ASAS

Bermula pada 14 Jun, 32 pasukan dari seluruh dunia akan bertarung di 11 bandar di seluruh Rusia untuk peluang untuk menuntut hadiah utama bola sepak, dan $ 38 juta yang datang dengannya. Fox Sports akan menyiarkan pertandingan negara itu, menyiarkan 38 perlawanan, untuk keseluruhan 350 jam pengaturcaraan, sehingga perlawanan kejuaraan pada 15 Julai.

Tonton: Matlamat Dunia Terbaik 3 Dunia 2016-17, Menurut FIFA

DUNIA-PENGANGKUTAN

Pada bulan Oktober 2017, Amerika Syarikat gagal memenuhi syarat untuk kejohanan itu. Tidak, kan? Nah, kerana anda tidak boleh berakar untuk pasukan rumah, anda akan bijak untuk menarik untuk Jerman, juara bertahan yang keseluruhannya dunia sepak bola setuju - berpeluang untuk menjadi pasukan pertama untuk berjaya mempertahankan gelaran sejak 1962, ketika Pelé memimpin Brazil untuk kemenangan berulang. Dengan mengandaikan Jerman memenangi kumpulannya, ia mungkin menghadapi Brazil No. 2, yang juga dijangka maju, dalam pusingan 16-perlawanan dari final 2014. Pasukan teratas lain termasuk Sepanyol, Perancis, Argentina, dan Belgium.

Tonton: Argentina Ángel Di María Scores Mengetepikan Pukulan Cantik di Kualifikasi Piala Dunia

THE CONTROVERSIES

Ia tidak akan menjadi Piala Dunia jika ia tidak berlaku dengan skandal. Kepala di antara mereka adalah kenyataan bahwa Rusia akan, seperti yang direncanakan, menjadi tuan rumah kejohanan itu, meskipun program dopingnya yang didukung negara, merosot dalam pemilihan AS, mendukung rezim Assad, penyempurnaan Crimea, yang didakwa berusaha membunuh bekas mata-mata di Inggris, dan sebagainya. Pada bulan Mac, Setiausaha Luar British, Boris Johnson secara terbuka mengkritik presiden Russia Vladimir Putin, mendakwa bahawa autokrat akan menggunakan kejohanan itu sebagai "latihan PR, " seperti yang dilakukan oleh Hitler dengan Sukan Olimpik 1936. Apa lagi, pada bulan Januari, FIFA mengeluarkan laporan yang memperincikan bagaimana Rusia dan Qatar memanipulasi sistem pengundian untuk berjaya memenangi bidaan untuk menjadi tuan rumah pertandingan 2018 dan 2022, dan orang ramai tidak puas hati bahawa pegawai Rusia mempunyai banyak anjing liar yang terbunuh dalam larian acara itu.

menu
menu